
Rozważ pakiet Ubezpieczenia w programie WARTA VIBE, aby Twój sprzęt był chroniony nawet w 90%!
W pakiecie ubezpieczenia WARTA VIBE Twój sprzęt jest chroniony od wszystkich ryzyk za wyjątkiem celowego uszkodzenia lub awarii, za którą odpowiada producent. Nie musisz się martwić, pokryjemy aż do 90% kosztów! Sprawdź także opcję WARTA VIBE+ dającą Twojemu sprzętowi ochronę w trakcie przenoszenia lub przewożenia Twojego sprzętu na terenie całej Polski!.

Rozważ pakiet Ubezpieczenia WARTA VIBE, aby Twój sprzęt był chroniony nawet w 90%!
W pakiecie ubezpieczenia VIBE Twój sprzęt jest chroniony od wszystkich ryzyk za wyjątkiem celowego uszkodzenia lub awarii, za którą odpowiada producent. Nie musisz się martwić, pokryjemy aż do 90% kosztów! Sprawdź także opcję VIBE+ dającą Twojemu sprzętowi ochronę w trakcie przenoszenia lub przewożenia Twojego sprzętu na terenie całej Polski!.
Jak dodać pakiet Ubezpieczenia WARTA VIBE?
Karta produktu w sklepie
Na stronie produktu wybierz opcję "Wynajmij" i przejdź do podsumowania koszyka najmu


Koszyk najmu
W podsumowaniu koszyka najmu znajdziesz rekomendowane usługi, w tym usługi ubezpieczeń. Wybierz opcję "Wyświetl wszystkie usługi" aby zapoznać się z pełną ofertą dodatkowych usług świadczonych zarówno przed wynajmem, jak i w trakcie jego trwania.
Wybierz swój pakiet ubezpieczenia
Wybierz swój pakiet ubezpieczenia, kliknij w jedną z wyświetlonych ofert i zapoznaj się z opisem usługi.


Dodaj do koszyka
Zapoznaj się z opisem pakietu i dodaj go do koszyka najmu. Szczegółowy opis pakietów ubezpieczenia znajdziesz poniżej.
Na karcie produktu kliknij przycisk „Wynajmij” i przejdź do podsumowania koszyka najmu.

W podsumowaniu koszyka najmu wybierz opcję "Ubezpieczenie" aby przejść do szczegółów oferty ubezpieczenia.

Wybierz opcję "Wyświetl wszystkie usługi" aby zapoznać się pełną ofertą usług, w tym także różnych opcji ubezpieczenia.

Zapoznaj się z opisem wybranej opcji ubezpieczenia i dodaj ją do koszyka najmu. Szczegółowy opis warunków ubezpieczenia znajdziesz poniżej.

Dostępne pakiety ubezpieczeń

Pamiętaj, że drobne szkody estetyczne mieszczą się w ramach zwykłego zużycia i nie będziesz nimi obciążona(y)
Zwykłe zużycie to:
- zarysowania lakieru lub obudowy, jeśli ich głębokość wskazuje, że mogą być usunięte w wyniku polerowania (nie są wyczuwalne po przesunięciu po nich paznokciem)
- zarysowania lakieru lub obudowy niemożliwe do usunięcia przez polerowanie, ale niesięgające do warstwy podkładu lub powierzchni znajdującej się bezpośrednio pod lakierem
- ubytki lakieru, jeśli średnica każdego z nich nie przekracza 2mm oraz nie doszło do naruszenia warstwy znajdującej się bezpośrednio pod lakierem lub materiału podłoża
- niewielkie wgniecenia lub deformacje, o ile nie naruszają powłoki lakierniczej.
- ślady normalnej eksploatacji na wykładzinach i osłonach, np. wytarcia czy zarysowania
- Drobne zarysowania obudowy
- Uszkodzenia powierzchni wyświetlaczy, punktów świetlnych, diód, etc., które nie spowodowały pęknięcia szkła lub przezroczystej osłony i nie ograniczają ich funkcjonalności.
- Ślady normalnej eksploatacji, np. wytarcia powierzchni (o ile nie doszło do pęknięcia, złamania, wgniecenia lub rozerwania), zabrudzenia (o ile możliwe jest ich niezwłoczne usunięcie w trakcie podstawowego czyszczenia)
- Zarysowania lub złuszczenie lakieru, bez ubytków materiału
- Trzaski przy regulacji potencjometrami wynikające z normalnego zużycia potencjometrów
- Trzaski przy podłączaniu elementów peryferyjnych wynikające z normalnego zużycia gniazd
Szczegółowe zasady oceny stanu technicznego znajdziesz tu: Ogólne Warunki Najmu.
Ogólne Warunki Ubezpiczenia w programie WARTA znajdziesz tu: Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Odpowiedzialność Najemcy w szkodzie wynosi maksymalnie 10% wartości szkody min. 50 zł dla każdej szkody objętej zakresem ubezpieczenia, która nie podlega wyłączeniu.
Dla kogo? – Ubezpieczenie dedykowane jest dla osób korzystających z przedmiotu ubezpieczenia na podstawie umowy najmu zawartej z UNIVIBE Sp. z o.o., operatorem programu wynajmu online „VIBE”
Rodzaj ubezpieczenia – Ubezpieczenie zawierane w formule „od wszystkich ryzyk z wyjątkiem wyłączonych”
Zakres ubezpieczenia – zgodnie z OWU, miejsce ubezpieczenia: siedziba Najemcy wskazana w Umowie Najmu, znajdująca się na terytorium Rzeczypospolitej
Wyłączenia odpowiedzialności – kradzież zwykła, awaria, celowe uszkodzenie, rozstrojenie, szkody estetyczne, rozeschnięcie, koszty bieżącej konserwacji, strojenia, modyfikacji, elementy podlegające okresowej wymianie, użytkowanie podczas imprez masowych, przedmioty starsze niż 10 lat.
Postępowanie w przypadku Szkody
- W razie zaistnienia Zdarzenia losowego, które może spowodować́ Szkodę̨ w ubezpieczonym mieniu, Najemca zobowiązany jest użyć́ dostępnych mu środków w celu ratowania mienia oraz zapobieżenia Szkodzie lub zmniejszenia jej rozmiarów.
- W przypadku powstania Szkody Najemca, zobowiązany jest:
- niezwłocznie zawiadomić́ o Szkodzie jednostkę̨ Policji, nie później niż w ciągu 24 godzin od daty powstania Szkody lub uzyskania o niej wiadomości, jeśli zachodzi podejrzenie, że Szkoda powstała w wyniku przestępstwa,
- zabezpieczyć́ zapisy z elektronicznych systemów dozorowania do dyspozycji Policji lub innych uprawnionych służb oraz Wynajmującego, do czasu ich przekazania,
- zawiadomić́ Wynajmującego o powstaniu Szkody niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 dni od daty jej powstania lub uzyskania o niej wiadomości. Jeśli termin ten wypada w dzień́ ustawowo wolny od pracy, sobotę̨ albo niedzielę, automatycznie przedłuża się termin zgłoszenia Szkody do pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Zgłoszenie powinno nastąpić́ telefonicznie, przez stronę̨ internetową, e-mail lub stosowną aplikację i powinno zawierać́ informacje o dacie, godzinie, miejscu, przedmiocie i okolicznościach powstania Szkody
- Zezwolić Wynajmującemu na przeprowadzenie czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności powstania Szkody i wysokości odszkodowania, udzielić wyjaśnień a także umożliwić dostęp do miejsca i przedmiotu ubezpieczenia, który uległ Szkodzie,
- Pozostawić bez zmian miejsce i stan przedmiotu ubezpieczenia spowodowany Zdarzeniem losowym do czasu przeprowadzenia przez Wynajmującego oględzin.
- Zachować́ wszystkie uszkodzone części oraz udostępnić je na zadanie Wynajmującego do oględzin
Odpowiedzialność Najemcy w szkodzie wynosi maksymalnie 10% wartości szkody min. 50 zł dla każdej szkody objętej zakresem ubezpieczenia, która nie podlega wyłączeniu oraz 15% szkody min. 100 zł dla szkód związanych z przenoszeniem, upadkiem, transportem
Dla kogo? – Ubezpieczenie dedykowane jest dla osób korzystających z przedmiotu ubezpieczenia na podstawie umowy najmu zawartej z UNIVIBE Sp. z o.o., operatorem programu wynajmu online „VIBE”
Rodzaj ubezpieczenia – Ubezpieczenie zawierane w formule „od wszystkich ryzyk z wyjątkiem wyłączonych”
Zakres ubezpieczenia – zgodnie z OWU, miejsce ubezpieczenia: siedziba Najemcy wskazana w Umowie Najmu, znajdująca się na terytorium Rzeczypospolitej oraz w czasie transportu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przez który rozumie się przenoszenie lub przewożenie ubezpieczonego mienia przez Najemcę.
Wyłączenia odpowiedzialności – kradzież zwykła, awaria, celowe uszkodzenie, szkody estetyczne, rozstrojenie, rozeschnięcie, koszty bieżącej konserwacji, strojenia, modyfikacji, elementy podlegające okresowej wymianie, użytkowanie podczas imprez masowych, przedmioty starsze niż 10 lat.
Klauzula 504 – Ubezpieczenie Sprzętu ruchomego i przenośnego
1. Zakres ubezpieczenia rozszerza się o Szkody powstałe w Sprzęcie ruchomym lub przenośnym podczas, gdy znajduje się on na terytorium Polski poza miejscem ubezpieczenia określonym w Umowie Najmu.
2. Ubezpieczenie obejmuje Szkody powstałe wskutek Kradzieży z włamaniem z pojazdu mechanicznego pod warunkiem, że:
• pojazd posiada twarde zadaszenie (jednolita sztywna konstrukcja),
• pojazd mechaniczny podczas przerwy w pracy lub użytkowaniu był prawidłowo zamknięty na klucz i posiadał uruchomione wszystkie dostępne zabezpieczenia przeciwkradzieżowe.
3. Z zakresu ubezpieczenia wyłączone są Szkody powstałe w czasie, gdy Sprzęt jest zamontowany w pojazdach mechanicznych, na statkach powietrznych lub jednostkach pływających.
4. Ubezpieczenie nie zawiera odpowiedzialności za Szkody objęte ubezpieczeniem autocasco, casco lotniczym, jednostek pływających lub odpowiedzialności cywilnej.
Postępowanie w przypadku Szkody
- W razie zaistnienia Zdarzenia losowego, które może spowodować́ Szkodę̨ w ubezpieczonym mieniu, Najemca zobowiązany jest użyć́ dostępnych mu środków w celu ratowania mienia oraz zapobieżenia Szkodzie lub zmniejszenia jej rozmiarów.
- W przypadku powstania Szkody Najemca, zobowiązany jest:
- niezwłocznie zawiadomić́ o Szkodzie jednostkę̨ Policji, nie później niż w ciągu 24 godzin od daty powstania Szkody lub uzyskania o niej wiadomości, jeśli zachodzi podejrzenie, że Szkoda powstała w wyniku przestępstwa,
- zabezpieczyć́ zapisy z elektronicznych systemów dozorowania do dyspozycji Policji lub innych uprawnionych służb oraz Wynajmującego, do czasu ich przekazania,
- zawiadomić́ Wynajmującego o powstaniu Szkody niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 dni od daty jej powstania lub uzyskania o niej wiadomości. Jeśli termin ten wypada w dzień́ ustawowo wolny od pracy, sobotę̨ albo niedzielę, automatycznie przedłuża się termin zgłoszenia Szkody do pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Zgłoszenie powinno nastąpić́ telefonicznie, przez stronę̨ internetową, e-mail lub stosowną aplikację i powinno zawierać́ informacje o dacie, godzinie, miejscu, przedmiocie i okolicznościach powstania Szkody
- Zezwolić Wynajmującemu na przeprowadzenie czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności powstania Szkody i wysokości odszkodowania, udzielić wyjaśnień a także umożliwić dostęp do miejsca i przedmiotu ubezpieczenia, który uległ Szkodzie,
- Pozostawić bez zmian miejsce i stan przedmiotu ubezpieczenia spowodowany Zdarzeniem losowym do czasu przeprowadzenia przez Wynajmującego oględzin.
- Zachować́ wszystkie uszkodzone części oraz udostępnić je na zadanie Wynajmującego do oględzin
Odpowiedzialność Najemcy w szkodzie wynosi maksymalnie 15% wartości szkody min. 100 zł dla każdej szkody objętej zakresem ubezpieczenia, która nie podlega wyłączeniu.
Dla kogo? – Ubezpieczenie dedykowane jest dla osób korzystających z przedmiotu ubezpieczenia na podstawie umowy najmu zawartej z UNIVIBE Sp. z o.o., operatorem programu wynajmu online „VIBE”
Rodzaj ubezpieczenia – Ubezpieczenie zawierane w formule „od wszystkich ryzyk z wyjątkiem wyłączonych”
Zakres ubezpieczenia – zgodnie z OWU, miejsce ubezpieczenia: siedziba Najemcy wskazana w Umowie Najmu, znajdująca się na terytorium Rzeczypospolitej
Wyłączenia odpowiedzialności – drony, kradzież zwykła, awaria, celowe uszkodzenie, koszty bieżącej konserwacji, modyfikacji, szkody estetyczne, szkody w elementach podlegających okresowej wymianie, uszkodzenie lub utrata oprogramowania, danych, wymiennych nośników danych, elementy podlegające okresowej wymianie, użytkowanie podczas imprez masowych, przedmioty starsze niż 10 lat.
Postępowanie w przypadku Szkody
- W razie zaistnienia Zdarzenia losowego, które może spowodować́ Szkodę̨ w ubezpieczonym mieniu, Najemca zobowiązany jest użyć́ dostępnych mu środków w celu ratowania mienia oraz zapobieżenia Szkodzie lub zmniejszenia jej rozmiarów.
- W przypadku powstania Szkody Najemca, zobowiązany jest:
- niezwłocznie zawiadomić́ o Szkodzie jednostkę̨ Policji, nie później niż w ciągu 24 godzin od daty powstania Szkody lub uzyskania o niej wiadomości, jeśli zachodzi podejrzenie, że Szkoda powstała w wyniku przestępstwa,
- zabezpieczyć́ zapisy z elektronicznych systemów dozorowania do dyspozycji Policji lub innych uprawnionych służb oraz Wynajmującego, do czasu ich przekazania,
- zawiadomić́ Wynajmującego o powstaniu Szkody niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 dni od daty jej powstania lub uzyskania o niej wiadomości. Jeśli termin ten wypada w dzień́ ustawowo wolny od pracy, sobotę̨ albo niedzielę, automatycznie przedłuża się termin zgłoszenia Szkody do pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Zgłoszenie powinno nastąpić́ telefonicznie, przez stronę̨ internetową, e-mail lub stosowną aplikację i powinno zawierać́ informacje o dacie, godzinie, miejscu, przedmiocie i okolicznościach powstania Szkody
- Zezwolić Wynajmującemu na przeprowadzenie czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności powstania Szkody i wysokości odszkodowania, udzielić wyjaśnień a także umożliwić dostęp do miejsca i przedmiotu ubezpieczenia, który uległ Szkodzie,
- Pozostawić bez zmian miejsce i stan przedmiotu ubezpieczenia spowodowany Zdarzeniem losowym do czasu przeprowadzenia przez Wynajmującego oględzin.
- Zachować́ wszystkie uszkodzone części oraz udostępnić je na zadanie Wynajmującego do oględzin
Odpowiedzialność Najemcy w szkodzie wynosi maksymalnie 15% wartości szkody min. 100 zł dla każdej szkody objętej zakresem ubezpieczenia, która nie podlega wyłączeniu oraz 15% szkody min. 200 zł dla szkód związanych z przenoszeniem, upadkiem, transportem
Dla kogo? – Ubezpieczenie dedykowane jest dla osób korzystających z przedmiotu ubezpieczenia na podstawie umowy najmu zawartej z UNIVIBE Sp. z o.o., operatorem programu wynajmu online „VIBE”
Rodzaj ubezpieczenia – Ubezpieczenie zawierane w formule „od wszystkich ryzyk z wyjątkiem wyłączonych”
Zakres ubezpieczenia – zgodnie z OWU, miejsce ubezpieczenia: siedziba Najemcy wskazana w Umowie Najmu, znajdująca się na terytorium Rzeczypospolitej oraz w czasie transportu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przez który rozumie się przenoszenie lub przewożenie ubezpieczonego mienia przez Najemcę.
Wyłączenia odpowiedzialności – drony, kradzież zwykła, awaria, celowe uszkodzenie, koszty bieżącej konserwacji, modyfikacji, szkody estetyczne, szkody w elementach podlegających okresowej wymianie, uszkodzenie lub utrata oprogramowania, danych, wymiennych nośników danych, elementy podlegające okresowej wymianie, użytkowanie podczas imprez masowych, przedmioty starsze niż 10 lat.
Klauzula 504 – Ubezpieczenie Sprzętu ruchomego i przenośnego
1. Zakres ubezpieczenia rozszerza się o Szkody powstałe w Sprzęcie ruchomym lub przenośnym podczas, gdy znajduje się on na terytorium Polski poza miejscem ubezpieczenia określonym w Umowie Najmu.
2. Ubezpieczenie obejmuje Szkody powstałe wskutek Kradzieży z włamaniem z pojazdu mechanicznego pod warunkiem, że:
• pojazd posiada twarde zadaszenie (jednolita sztywna konstrukcja),
• pojazd mechaniczny podczas przerwy w pracy lub użytkowaniu był prawidłowo zamknięty na klucz i posiadał uruchomione wszystkie dostępne zabezpieczenia przeciwkradzieżowe.
3. Z zakresu ubezpieczenia wyłączone są Szkody powstałe w czasie, gdy Sprzęt jest zamontowany w pojazdach mechanicznych, na statkach powietrznych lub jednostkach pływających.
4. Ubezpieczenie nie zawiera odpowiedzialności za Szkody objęte ubezpieczeniem autocasco, casco lotniczym, jednostek pływających lub odpowiedzialności cywilnej.
Postępowanie w przypadku Szkody
- W razie zaistnienia Zdarzenia losowego, które może spowodować́ Szkodę̨ w ubezpieczonym mieniu, Najemca zobowiązany jest użyć́ dostępnych mu środków w celu ratowania mienia oraz zapobieżenia Szkodzie lub zmniejszenia jej rozmiarów.
- W przypadku powstania Szkody Najemca, zobowiązany jest:
- niezwłocznie zawiadomić́ o Szkodzie jednostkę̨ Policji, nie później niż w ciągu 24 godzin od daty powstania Szkody lub uzyskania o niej wiadomości, jeśli zachodzi podejrzenie, że Szkoda powstała w wyniku przestępstwa,
- zabezpieczyć́ zapisy z elektronicznych systemów dozorowania do dyspozycji Policji lub innych uprawnionych służb oraz Wynajmującego, do czasu ich przekazania,
- zawiadomić́ Wynajmującego o powstaniu Szkody niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 dni od daty jej powstania lub uzyskania o niej wiadomości. Jeśli termin ten wypada w dzień́ ustawowo wolny od pracy, sobotę̨ albo niedzielę, automatycznie przedłuża się termin zgłoszenia Szkody do pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. Zgłoszenie powinno nastąpić́ telefonicznie, przez stronę̨ internetową, e-mail lub stosowną aplikację i powinno zawierać́ informacje o dacie, godzinie, miejscu, przedmiocie i okolicznościach powstania Szkody
- Zezwolić Wynajmującemu na przeprowadzenie czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności powstania Szkody i wysokości odszkodowania, udzielić wyjaśnień a także umożliwić dostęp do miejsca i przedmiotu ubezpieczenia, który uległ Szkodzie,
- Pozostawić bez zmian miejsce i stan przedmiotu ubezpieczenia spowodowany Zdarzeniem losowym do czasu przeprowadzenia przez Wynajmującego oględzin.
- Zachować́ wszystkie uszkodzone części oraz udostępnić je na zadanie Wynajmującego do oględzin